مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-27اجتماعي

فارس من | همزمانی انتخاب واحد با سفر اربعین؛ دغدغه دانشجویان حسینی که برطرف شد


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار در این سامانه خواستار تغییر زمان انتخاب واحد به زمانی غیر از ایام زیارت اربعین شدند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ مشایه ، زوار حسین ؛ این دو کلمه، کلماتی هستند که وقتی می خوانی تو را به روزهایی می برد که با لباس های خاک آلود و خسته از راه فقط به عشق بهشت زمین قدم برمی داشتی و راهی سفر عشق بودی؛ کربلا هر ساله میلیون ها جمعیت را در خود جای میدهد.

میلیون ها جمعیت از جمله دانش آموز، دانشجو، مدیر، کارمند.

امسال دانشجویان حسینی قبل از سفر دغدغه و چالش انتخاب واحد را دارند اینکه آیا می توانند در مسیر مشایه انتخاب رشته کنند؟ این موضوع به سامانه فارس من نیز کشیده شد و برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار تغییر زمان انتخاب واحد به زمانی غیر از ایام زیارت اربعین شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: با توجه به همزمانی انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی با پیاده روی اربعین حسینی سال 1402 خواهشمندیم برای حضور پر شور دانشجویان عاشق اباعبدالله(ع) تاریخ انتخاب واحد ترم مهر 1402 را تغییر یا برای دانشجویانی که در پیاده روی اربعین حضور داشته اند، برنامه ریزی خاص انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | همزمانی انتخاب واحد با سفر اربعین؛ دغدغه دانشجویان حسینی که برطرف شد

فارس من | همزمانی انتخاب واحد با سفر اربعین؛ دغدغه دانشجویان حسینی که برطرف شد